Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Етика вербальної комунікації.

Дізнаємось

Ми розглянемо мовлення не лише як спосіб передачі інформації, а як головний індикатор вихованості та професіоналізму людини. Ми детально вивчимо "максими спілкування" (правила Грайса), які вимагають від мовця бути правдивим, точним, лаконічним та ввічливим. Окрему увагу ми приділимо мовним табу: використанню лайки, сленгу, слів-паразитів та суржику, з'ясувавши, чому така лексика руйнує діловий імідж. Також ми обговоримо поняття "етичного слухання", адже вміння не перебивати співрозмовника є такою ж важливою частиною вербальної етики, як і вміння говорити.

Навчимось

Ми навчимось контролювати власний словниковий запас, фільтруючи грубі слова та жаргонізми, що є неприйнятними в офіційному спілкуванні. Ви зможете обирати правильну тональність розмови (офіційно-ділову, нейтральну чи дружню) залежно від ситуації та статусу співрозмовника. Також ми опануємо навички використання етикетних формул (вітання, прощання, вибачення, подяки) так, щоб вони звучали щиро та природно, а не механічно.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60