Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Етика ділового спілкування.

Дізнаємось

Ми розглянемо ділову етику не як абстрактну теорію, а як прагматичний інструмент, що забезпечує довіру та стабільність у бізнес-середовищі. Ми з'ясуємо різницю між етикою (внутрішніми переконаннями) та етикетом (зовнішніми правилами поведінки), а також детально вивчимо базові принципи: чесність, відповідальність за взяті зобов'язання та конфіденційність. Також ми обговоримо концепцію "чесної гри" та соціальної відповідальності, дізнавшись, чому репутація надійного партнера в довгостроковій перспективі коштує дорожче за швидкий, але нечесний прибуток.

Навчимось

Ми навчимось ідентифікувати етичні дилеми у робочих ситуаціях та знаходити рішення, які не суперечать професійній честі та совісті. Ви зможете розрізняти маніпуляції та нечесні прийоми з боку партнерів, щоб вчасно захистити свої інтереси. Також ми опануємо навички коректної поведінки у ситуаціях конфлікту інтересів, щоб зберегти власну репутацію та добре ім'я організації, яку ви представляєте.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60