Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Етичні параметри проведення ділових бесід.

Дізнаємось

Ми розглянемо ділову бесіду як основну форму управлінської діяльності, відмінну від простої розмови наявністю конкретної мети та очікуваного результату. Ми детально вивчимо п'ять основних етапів бесіди: підготовка, початок (встановлення контакту), обмін інформацією, аргументація та прийняття рішень. Окрему увагу ми приділимо етиці слухання та постановки запитань, з'ясувавши, чому перебивання або ігнорування аргументів партнера є грубим порушенням ділового протоколу. Також ми обговоримо важливість "світської частини" розмови для створення довірливої атмосфери перед обговоренням серйозних справ.

Навчимось

Ми навчимось грамотно готуватися до важливої розмови, заздалегідь продумуючи план, аргументи та можливі заперечення опонента. Ви зможете застосовувати техніки "активного слухання" (кивки, уточнювальні запитання), щоб показати співрозмовнику свою зацікавленість та повагу. Також ми опануємо навички коректного завершення бесіди, що передбачає підбиття підсумків та чітке фіксування домовленостей, щоб уникнути різночитань у майбутньому.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60