Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

19. Communication at the Transport Enterprise – телефонні розмови, листування.

Дізнаємось

Основні моделі та елементи комунікаційного процесу.

Специфіку вертикальної, горизонтальної та діагональної комунікації на транспортному підприємстві.

Принципи ділового листування (email, official letters) та телефонних переговорів в логістичній сфері.

Роль інформаційних технологій (EDI, TMS, GPS-моніторинг) у комунікаційному забезпеченні перевезень.

Етику та особливості крос-культурної комунікації з міжнародними партнерами та клієнтами.

Навчимось

Аналізувати комунікаційні потоки та визначати "вузькі місця" на підприємстві.

Формулювати чіткі та недвозначні письмові та усні повідомлення англійською мовою.

Складати офіційні запити, відповіді, рекламації та підтвердження замовлень, використовуючи професійну термінологію.

Вести переговори з постачальниками, перевізниками та клієнтами, ефективно використовуючи мовні засоби.

Вирішувати комунікаційні конфлікти та мінімізувати вплив зовнішніх/внутрішніх бар'єрів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60