Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Лекція 16. Основні ринкові вимоги до ПЗ. Оцінка якості ПЗ з позиції маркетингу.

Дізнаємось

Які основні ринкові вимоги висуваються до програмного забезпечення (зручність, продуктивність, безпека, інноваційність, підтримка користувачів, оновлення).
Як маркетингові чинники (попит, конкурентоспроможність, бренд, UX/UI, вартість) впливають на сприйняття якості ПЗ користувачами.
Що таке якість програмного продукту з точки зору споживача та як вона відрізняється від технічного визначення якості.
Які методи маркетингової оцінки якості використовуються: опитування користувачів, UX-тестування, аналіз відгуків, ринкове порівняння, A/B-тестування.
Як результати маркетингової оцінки впливають на розвиток, оновлення та просування ПЗ.

Навчимось

Визначати ключові ринкові вимоги до сучасного програмного забезпечення.
Аналізувати взаємозв’язок між технічною якістю та сприйняттям якості кінцевими користувачами.
Застосовувати маркетингові підходи до оцінки якості програмного продукту.
Формулювати критерії успішності ПЗ з погляду ринку, користувачів і бізнесу.
Пояснювати, як маркетинговий аналіз допомагає підвищити конкурентоспроможність ПЗ.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60