Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

19. Communication at the Transport Enterprise – телефонні розмови, листування.

Дізнаємось

Професійний Email-етикет: важливість Subject Line (теми), формальні привітання (Salutations) та підписи.

Структуру ділового листа: Introduction, Core Message, Call to Action (заклик до дії).

Стилі телефонних розмов: як приймати вхідні дзвінки (скринінг, передача інформації) та здійснювати вихідні дзвінки (чітка мета).

"Чотири К" ефективної комунікації (4 C's): Clear, Concise, Correct, Courteous (Чіткість, Лаконічність, Коректність, Ввічливість).

Мовленнєві кліше для вирішення проблем (Problem-Solving Phrases) та вибачень (Apologizing Phrases).

Навчимось

Складати професійні електронні листи для замовлення запчастин (Ordering Spare Parts) або підтвердження зустрічі (Confirming an Appointment).

Приймати дзвінки та ідентифікувати себе та компанію (наприклад, "TechFix Auto, [Name] speaking, how can I help you?").

Використовувати Neutral Language та фрази ввічливості (Could you please..., Would you mind...) для згладжування конфліктів.

Чітко формулювати запитання та підтверджувати отриману інформацію (Paraphrasing and Confirmation).

Проводити короткі телефонні діалоги у ролі диспетчера (наприклад, Scheduling a Service).

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60