Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Introduction to Business Communication

Дізнаємось

Визначення, стратегічне значення та роль ділової комунікації у сучасному глобальному бізнесі.

Основні моделі комунікаційного процесу (лінійна, інтерактивна, трансакційна) та їхні складові (відправник, кодування, шум, зворотний зв'язок).

Деталізовану класифікацію вербальної, невербальної та письмової комунікації та їхню взаємодію.

Сім принципів ефективної комунікації (7 С's: Clarity, Conciseness, Concreteness, Correctness, Coherence, Completeness, Courtesy/Consideration).

Типові бар'єри та шуми в комунікаційному процесі (семантичні, психологічні, фізичні, організаційні).

Навчимось

Аналізувати комунікаційні ситуації та визначати їхні ключові елементи.

Формулювати ділові повідомлення (електронні листи, меморандуми), дотримуючись усіх принципів 7 С's.

Ефективно використовувати невербальні сигнали для підкріплення усного повідомлення та розпізнавати їх у співрозмовників.

Розробляти стратегії для подолання комунікаційних бар'єрів у ділових переговорах та зустрічах.

Застосовувати техніки активного слухання для забезпечення повного розуміння отриманої інформації.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60