Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту. Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту

Дізнаємось

Дізнаємось: хто така аудиторія та яку роль вона відіграє у професійній комунікації менеджера; які існують види слухання та цілі слухання в діловій взаємодії; що означає моделювати аудиторію й чому це потрібно перед будь-яким виступом; які є прийоми налагодження контакту зі слухачами; що таке текст виступу як одиниця спілкування; які існують види читання і записування тексту; що входить в естетику тексту та чому це впливає на сприйняття виступу

Навчимось

Навчимось: визначати свого слухача та адаптовувати зміст і стиль виступу відповідно до аудиторії; застосовувати різні види слухання у професійних ситуаціях; моделювати аудиторію та прогнозувати її реакції; використовувати ефективні прийоми встановлення контакту; готувати структурований, логічний та естетично оформлений текст виступу; обирати оптимальний спосіб читання/презентації тексту; удосконалювати власну комунікативну майстерність менеджера.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60