Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Стереотипи та упередження в комунікативному процесі

Дізнаємось

Ми розглянемо природу стереотипів як спрощених ментальних схем, які допомагають мозку економити зусилля, але часто призводять до помилкових висновків про людей. Ми з'ясуємо суттєву різницю між стереотипом, який є узагальненим переконанням, та упередженням, що вже містить негативне емоційне ставлення. Окрему увагу ми приділимо "ефекту ореолу", коли загальне враження про людину (наприклад, її приваблива зовнішність) автоматично приписує їй позитивні якості, якими вона може не володіти. Також ми обговоримо, як гендерні, етнічні та професійні стереотипи створюють фільтри, через які викривляється зміст повідомлення.

Навчимось

Ми навчимось відстежувати власні автоматичні реакції та судження про співрозмовників, щоб розуміти, чи базуються вони на реальних фактах, чи на нав'язаних шаблонах. Ви зможете розрізняти ситуації, де стереотипи корисні для швидкої орієнтації, а де вони блокують розуміння і ведуть до конфліктів. Також ми опануємо методи протидії упередженням шляхом свідомого пошуку індивідуальних рис людини, які суперечать загальному шаблонному образу, що дозволить будувати спілкування "тут і зараз", а не з уявною картинкою.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60