Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Особливості психологічної взаємодії з клієнтами , керівництвом, партнерами

Дізнаємось

Ми розглянемо фундаментальні відмінності у підходах до різних груп людей, з якими доводиться стикатися в роботі. Ми з'ясуємо, що взаємодія з клієнтом будується на принципі "служіння" та задоволення потреб, де головним є емоційний комфорт замовника. Натомість спілкування з керівництвом вимагає чіткого дотримання субординації, дисципліни та вміння лаконічно звітувати про результати, відкидаючи зайві емоції. Також ми проаналізуємо психологію партнерства, яка, на відміну від ієрархічних стосунків із шефом, базується на повній рівності, взаємній вигоді та довірі.

Навчимось

Ми навчимось миттєво перемикатися між різними комунікативними ролями, обираючи відповідний тон і лексику залежно від того, хто перед нами — вимогливий клієнт чи суворий директор. Ви зможете застосовувати техніки активного слухання, щоб зрозуміти приховані мотиви партнера або справжню причину невдоволення клієнта. Також ми здобудемо навички вибудовування кордонів, щоб у прагненні догодити клієнту не втратити власну професійну гідність, а в розмові з керівництвом — не виглядати безініціативним виконавцем.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60