Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Етика комунікації в конфліктних ситуаціях.

Дізнаємось

Ми розглянемо поняття "етики конфлікту", яка забороняє використання заборонених прийомів, таких як перехід на особистості, шантаж чи приниження. Ми з'ясуємо, що головним етичним правилом є відокремлення проблеми від людини: можна жорстко критикувати ситуацію, але не можна атакувати характер співрозмовника. Також ми дізнаємось про "конфліктогени" — слова та інтонації, які порушують етикет і автоматично викликають агресію у відповідь, та розглянемо важливість збереження "обличчя" партнера для подальшої співпраці.

Навчимось

Ми навчимось формулювати претензії у формі "Я-повідомлень" (говорити про свої почуття), замість звинувачувальних "Ти-повідомлень", що є основою етичної комунікації. Ви зможете контролювати свою лексику під час емоційних сплесків, уникаючи грубих слів, які можуть назавжди зруйнувати стосунки. Також ми опануємо техніку "етичного паузи", яка дозволяє зупинити розмову, якщо вона виходить за рамки дозволеного, і повернутися до неї пізніше в спокійному стані.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60