Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Етика ділового та професійного спілкування.

Дізнаємось

Ми розглянемо ділову етику не як набір нудних правил, а як економічну категорію, оскільки хороші манери безпосередньо впливають на прибуток та репутацію. Ми детально вивчимо основні заповіді ділового етикету: роби все вчасно, не говори зайвого, будь ввічливим та одягайся відповідно до ситуації. Також ми дізнаємось про важливість першого враження та правила ділового знайомства: хто кому першим подає руку, як правильно представляти колег та обмінюватися візитками. Окрему увагу приділимо поняттю "професійної таємниці" та етиці поводження з інформацією.

Навчимось

Ми навчимось застосовувати формули мовленнєвого етикету у різних ситуаціях: від офіційного вітання керівництва до невимушеної розмови з колегою. Ви зможете критично оцінювати власний зовнішній вигляд, розуміючи, які деталі одягу є неприпустимими в офіційному середовищі. Також ми опануємо навички коректного ведення телефонної розмови та ділового листування, щоб не порушувати особистий час та кордони партнерів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60