Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 456
Loading...

Communicating Your Profession's Value

Дізнаємось

Принципи перетворення функцій (що я роблю) на результати (яку цінність я створюю).

Як визначити потреби та пріоритети цільової аудиторії (керівництво цікавить прибуток, інвесторів — ризик, клієнтів — надійність).

Роль Конкретності (Concreteness) та Коректності (Correctness) даних (статистика, метрики) у підвищенні переконливості.

Техніки "фреймування" (Framing) для представлення своєї роботи через призму вирішення проблем (Problem-Solution-Value).

Навчимось

Формулювати ціннісні пропозиції (Value Proposition), які безпосередньо апелюють до фінансових показників компанії.

Структурувати усні та письмові звіти, використовуючи пірамідальний принцип (Minto) для максимальної Ясності (Clarity).

Ефективно протистояти запереченням або скептицизму, використовуючи логічні аргументи та Ввічливість (Courtesy).

Складати "пітчі" для отримання ресурсів, забезпечуючи Повноту (Completeness) необхідної інформації.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60